De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te avigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker toegesneden reclame en andere informatie te tonen.
Meer weten...
Limburg hier groeien ideeën Wil jij mee jouw stempel drukken op Limburg? Wij zoeken toffe collega's

Bestuurssecretaris projectcoördinator ICT

Uiterlijke kandidatuurstelling: 2019-09-16

Vormen toekomstige ICT-uitdagingen en -ontwikkelingen voor jou een uitdaging? Ga je continu op zoek naar verbetering bij jezelf en anderen, handel je integer in een veelheid aan situaties, ook in die waar geen eenduidige regelgeving voor bestaat? Onderneem je, binnen de mogelijkheden van de eigen functie, acties om de dienstverlening aan klanten te optimaliseren?

Blijf je kalm en rustig in complexe situaties waarin je wordt geconfronteerd met een langdurige of regelmatig weerkerende hoge druk en/of met crisissituaties die de eigen opdracht overstijgen? Beschik je over een sterke technische ICT-kennis, dan is een functie als projectcoördinator ICT binnen het provinciebestuur iets voor jou! 

Functie-inhoud

  • Als projectcoördinator ICT stuur je projectleiders, businessanalisten en het developmentteam aan met het oog op het uitbouwen van een efficiënte en klantgerichte ICT-werking.
  • Je ontwikkelt op basis van de noden van de klant en de technische vereisten een visie uit rond de “build”-poot van ICT.
  • Samen met je team zorg je voor de uitvoering van analyses, start je ICT-projecten en breng je deze samen tot een goed einde.
  • Ook het opmaken van het budget en het onderhandelen, het opstellen en het opvolgen van contracten met leveranciers vallen onder jouw bevoegdheid. 

Functievereisten

De kandidaten moeten beschikken over een masterdiploma. Beschikken ze niet over een masterdiploma, dan bestaat de mogelijkheid om een niveau- en capaciteitstest af te leggen, mits ze beschikken over minimaal 3 jaar relevante beroepservaring.

In de functiebeschrijving bestuurssecretaris projectcoördinator ICT vind  je een gedetailleerd overzicht van het functiedoel, de resultaatsgebieden en de competenties. 

Aanbod

  • Voltijds contract voor onbepaalde duur, contractueel
  • Brutomaandloon: minimum 3.107,98 en maximum 5.149,15 euro
  • Flexibele werktijdregeling (7 tot 19 u.)
  • Interessante verlofregeling  (35 vakantiedagen)
  • Maaltijdcheques
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Stimulansen voor duurzaam woon-werkverkeer
  • Dynamisch team
  • Multidisciplinaire werkomgeving
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Aantrekkelijke pensioenregeling
  • Tal van andere troeven, o.a. Bokrijkabonnement, …

Hoe solliciteren?

Stuur je sollicitatiebrief uiterlijk 16 september 2019, samen met een uitgebreid cv en een kopie van je diploma naar de provincie Limburg:

  • per e-mail: vacatures@limburg.be 
  • per post: Directie HRM, provincie Limburg, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt. 

Vermeld duidelijk voor welke functie je solliciteert.  

Voor informatie over de selectieprocedure, de arbeidsvoorwaarden, … kun je vanaf 2 september 2019 terecht bij Rebecca Huysmans, bestuurssecretaris Directie HRM, rebecca.huysmans@limburg.be, 011 23 78 37 of 0471 39 43 07.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je terecht bij Benoit Thijs, benoit.thijs@limburg.be.  

Praktische informatie

Situering

De provinciale administratie doet voor de provincie wat de ambtenaren van de gemeentelijke, Vlaamse of federale overheid voor de gemeente, Vlaanderen of België doen. 

Zonder zijn administratie zou het provinciebestuur machteloos zijn. De administratie zorgt er immers voor dat het beleid van de provincieraad vorm krijgt en dat de besluiten van de deputatie in de praktijk worden uitgevoerd.  Momenteel telt het ambtenarenkorps 890 personeelsleden, waarvan ongeveer 460 werkzaam zijn in het Provinciehuis. Het provinciebestuur beschikt over 124 gebouwen verspreid over 25 sites. 

De functie projectcoördinator ICT situeert zich binnen de afdeling ICT - Directie Facilitair Beheer van de provincie Limburg. De Directie Facilitair Beheer staat in voor:

  • de realisatie van een geïntegreerd hospitality management (diensten aan gebruikers)
  • de organisatie en uitbouw van een eigentijdse dienstverlening van "ontvangst en promotie"
  • een duurzaam, efficiënt en veilig gebouwenbeheer en een performant projectbeheer 
  • de uitbouw van een veilige, betrouwbare en actuele ICT-omgeving
  • de realisatie van een centraal gecoördineerd aankoopbeleid. 

De afdeling ICT ondersteunt het provinciebestuur door de inzet van betrouwbare, gebruiksvriendelijke en efficiënte ICT-oplossingen.  Met een brede waaier aan technologieën, eigen middelen en partnerrelaties bouwt en onderhoudt deze afdeling een ICT-omgeving die de organisatie in staat stelt haar doelen op een snelle manier te verwezenlijken.

Standplaats

Provinciehuis, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt 

Algemene toelatingsvoorwaarden

De kandidaten moeten: 

  • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor ze solliciteren
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk
  • voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit volgende onderdelen:

  • een geïntegreerde proef – enkel de geslaagde kandidaten die de 10 beste scores behalen stromen door naar de niveau- of capaciteitstest/mondelinge proef
  • een niveau- of capaciteitstest voor de kandidaten zonder een masterdiploma
  • een interview met presentatie.

De kandidaten moeten minstens 50 % behalen op de geïntegreerde proef en behoren tot de 10 beste scores. Indien ze niet in het bezit zijn van een diploma dat toegang geeft tot niveau A, moeten ze slagen voor de niveau-of capaciteitstest.
De kandidaten moeten minstens 50 % behalen op het interview met presentatie.
In totaliteit moeten de kandidaten minstens 60 % behalen om geschikt te worden bevonden voor de functie en om opgenomen te worden in de wervingsreserve.

Wervingsreserve

Voor deze functie wordt een wervingsreserve aangelegd (momenteel is er 1 functie vacant). Dit betekent dat als je geschikt wordt bevonden, je opgenomen wordt in de wervingsreserve. Deze wervingsreserve is geldig voor minimaal 2 jaar en kan verlengd worden tot maximaal 4 jaar.   

Ontdek je job bij de provincie Limburg!

Wil je samenwerken met toffe collega’s? Sta je met plezier Limburgers te woord? Wil je groeien in je functie? Wil je een stempel drukken op Limburg? Dan is werken bij de provincie Limburg of één van haar instellingen zeker iets voor jou.

We selecteren op basis van je competenties. We maken geen onderscheid op basis van je leeftijd, je geslacht, je etnische afkomst, je geloof, je handicap of je nationaliteit.