De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te avigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker toegesneden reclame en andere informatie te tonen.
Meer weten...
Limburg hier groeien ideeën Wil jij mee jouw stempen drukken op Limburg? Wij zoeken toffe collega's

Afdelingschef Maintenance Manager

Uiterlijke kandidatuurstelling: 2019-09-16

Coördineer je met enthousiasme onderhoudsprojecten? Heb je ervaring in het aansturen van technische experten? Ben je zowel in het opmaken, in het opvolgen van planningen als in het administratief opvolgen van onderhoudsdossiers een krak? Werk je oplossingsgericht? Dan is de functie afdelingschef maintenance manager iets voor jou! 

Functie-inhoud

  • Als maintenance manager geef je leiding aan de departementen Technieken (ingenieurs en deskundige HVAC en elektriciteit), Onderhoudswerken en Intern Beheer.
  • Onder leiding van de directeur Real Estate zorg je voor de opvolging van de conditie van het provinciale patrimonium en voor het opstellen van een proactieve onderhoudsplanning.
  • Je staat in nauw overleg met jouw collega van de dienst Build en zorgt bij de oplevering van een nieuw gebouw voor een duidelijke onderhoudsplanning. 

Functievereisten

De kandidaten moeten beschikken over een masterdiploma en minimaal 3 jaar relevante ervaring.

In de functiebeschrijving afdelingschef maintenance manager vind je een gedetailleerd overzicht van het functiedoel, de resultaatsgebieden en de competenties. 

Aanbod

  • Voltijds contract voor onbepaalde duur, contractueel
  • Brutomaandloon: minimum 3.740,96 euro en maximum 5.703,89 euro
  • Flexibele werktijdregeling (7 tot 19 u.)
  • Interessante verlofregeling (35 vakantiedagen)
  • Aantrekkelijke pensioenregeling
  • Maaltijdcheques
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Stimulansen voor duurzaam woon-werkverkeer
  • Dynamisch team
  • Multidisciplinaire werkomgeving
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Tal van andere troeven, o.a. Bokrijkabonnement, …

Hoe solliciteren?

Stuur je sollicitatiebrief uiterlijk 16 september 2019, samen met een uitgebreid cv en een kopie van je diploma, naar de provincie Limburg:

  • per e-mail: vacatures@limburg.be 
  • per post: Directie HRM, provincie Limburg, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt. 

Vermeld duidelijk voor welke functie je solliciteert.  

Voor informatie over de selectieprocedure, de arbeidsvoorwaarden, … kun je vanaf 2 september terecht bij Rebecca Huysmans, bestuurssecretaris Directie HRM, rebecca.huysmans@limburg.be, 011 23 78 37, 0471 39 43 07. 

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je terecht bij Ellen Triangle, directeur wd. Directie Facilitair Beheer, ellen.triangle@limburg.be.

Praktische informatie

Situering

De provinciale administratie doet voor de provincie wat de ambtenaren van de gemeentelijke, Vlaamse of federale overheid voor de gemeente, Vlaanderen of België doen.

Zonder zijn administratie zou het provinciebestuur machteloos zijn. De administratie zorgt er immers voor dat het beleid van de provincieraad vorm krijgt en dat de besluiten van de deputatie in de praktijk worden uitgevoerd.

Momenteel telt het ambtenarenkorps 890 personeelsleden, waarvan ongeveer 460 werkzaam zijn in het Provinciehuis. Het provinciebestuur beschikt over 124 gebouwen verspreid over 25 sites. 

De functie maintenance manager situeert zich binnen de afdeling Onderhoud - Directie Facilitair Beheer van de provincie Limburg. Deze directie staat in voor:

  • de realisatie van een geïntegreerd hospitality management (diensten aan gebruikers)
  • de organisatie en uitbouw van een eigentijdse dienstverlening van "ontvangst en promotie"
  • een duurzaam, efficiënt en veilig gebouwenbeheer en een performant projectbeheer
  • de uitbouw van een veilige, betrouwbare en actuele ICT-omgeving
  • de realisatie van een centraal gecoördineerd aankoopbeleid. 

Standplaats

Provinciehuis, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt 

Algemene toelatingsvoorwaarden

De kandidaten moeten: 

  • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor ze solliciteren
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • medisch geschikt zijn voor de uit te oefenen functie, in overeenstemming met de wetgeving betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk
  • voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit volgende onderdelen:

  • een geïntegreerde proef
  • een mondelinge proef bestaande uit verschillende onderdelen (o.a. een basketoefening, een gesprekssimulatie en een presentatie).

Beide proeven hebben aandacht voor zowel technische als leidinggevende vaardigheden. Voor het toetsen van de leidinggevende vaardigheden (basketoefening, gesprekssimulatie) wordt de Directie HRM bijgestaan door een extern assessmentbureau, aangesteld in overleg met Poolstok.

De kandidaten moeten minstens 50 % behalen op de geïntegreerde proef en minstens 50 % op de mondelinge proef.  In totaliteit moeten de kandidaten minstens 60 % behalen om geschikt te worden bevonden voor de functie en om opgenomen te worden in de wervingsreserve. 

Wervingsreserve

Voor deze functie wordt een wervingsreserve aangelegd. Dit betekent dat als je geschikt wordt bevonden, je opgenomen wordt in de wervingsreserve. Deze wervingsreserve is geldig voor minimaal 2 jaar en kan verlengd worden tot maximaal 4 jaar.  

Ontdek je job bij de provincie Limburg!

Wil je samenwerken met toffe collega’s? Sta je met plezier Limburgers te woord? Wil je groeien in je functie? Wil je een stempel drukken op Limburg? Dan is werken bij de provincie Limburg of één van haar instellingen zeker iets voor jou. 

We selecteren op basis van je competenties. We maken geen onderscheid op basis van je leeftijd, je geslacht, je etnische afkomst, je geloof, je handicap of je nationaliteit.